Kurs rozpoczynamy od sprawdzenia poziomu znajomości języka angielskiego.
Test oraz spotkanie kursanta z lektorem pozwoli nam dobrze określić potencjał, posiadane umiejętności, jak również określić jaki mamy obrać kurs na sukces.Uczniowie klas ósmych mają przed sobą konkretne wyzwanie- egzamin w czasie którego będą sprawdzane takie umiejętności jak rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych, znajomość funkcji oraz środków językowych jak również redagowanie wypowiedzi pisemnej.
W czasie egzaminu wypowiedź własna ucznia stanowi 40% wagi egzaminacyjnego wyniku. Sprawdzana jest także elastyczność w używaniu języka, rozumienie i reagowanie na komunikaty, jak również płynne przechodzenie z języka ojczystego na język obcy.
Zespół naszych lektorów koordynuje filolog doświadczony w pracy w szkole publicznej, znający prawdziwe realia tego procesu. Kurs opiera się o aktualne wytyczne Centralnej Komisji Egzaminacyjnej oraz podstawę programową i zawiera wszystkie elementy i struktury językowe, jakie w czasie egzaminu będą sprawdzane.
Dla młodych ludzi to wyjątkowy czas w którym należy im się wsparcie nauczycieli, rodziców i opiekunów oraz towarzyszących trenerów. Nasi lektorzy gwarantują młodzieży naukę systematyczną i uporządkowaną, jak również zapewniają możliwość konsultacji indywidualnych na których dają informację zwrotną, budują motywację i wzmacniają poczucie kontroli nad procesem uczenia. W trakcie trwania kursu realizujemy całościowy model będący powtórzeniem struktur gramatycznych i leksykalnych. Intensywnie wzbogacamy zasób słownictwa zapewniając dodatkowe materiały do ćwiczeń i konwersacje treningowe, stymulujemy proces zapamiętywania technikami efektywnej nauki i autorskimi pomocami.
Wprowadzamy testy egzaminacyjne ucząc kursantów, jak rozumieć polecenia i jak wypełniać konkretne zadania tak by zminimalizować stres, by czuli się na egzaminie solidnie przygotowani i uzyskali wysoki wynik adekwatny do nakładu pracy.
To czas wzmożonej pracy młodzieży i czujnej, opiekuńczej postawy rodziców, to czas dialogu edukacyjnego i dopasowania modelu systematyzowania wiedzy, ugruntowania jej, trwałego zapamiętywania i modelowania nauki samodzielnej. Cel to uzbroić naszego kursanta w pewność siebie, w trwałe wytrenowane ścieżki pamięci, przekuć umiejętności w naturalne nawyki tak by egzamin ósmoklasisty stał się doświadczeniem satysfakcjonującym.
Wiemy, że z młodzieżą trzeba rozmawiać otwarcie, zrozumieć i poczuć to przejęcie, te emocje, które akceptowane i ukierunkowane mogą być nośnikiem wiedzy, wspierać proces uczenia. Natomiast spychane na bok, uciszane będą ten czas przygotowania utrudniać.
Nie jesteśmy jedynie szkołą językową, jesteśmy placówką edukacyjną w której można skorzystać z dodatkowych spotkań porządkujących ten proces, dialog z trenerem technik pamięciowych i trenerem pracy pozwala młodemu człowiekowi stabilizować emocje, dobrać i wytrenować metody uczenia się, które będą przynosiły szybkie i trwałe efekty a to bardzo uspokaja, dodaje skrzydeł by uczyć się dalej.
Duży nacisk kładziemy na komunikację, poprawną wymowę i akcent, poszerzenie słownictwa i ugruntowanie struktur gramatycznych tak, aby nasi uczniowie czuli się pewnie mówiąc w języku obcym w sytuacjach gdy będzie to od nich wymagane na egzaminie.